Framgång
Välj land
Välj språk
Kära vänner!
Vi har gjort avsnittet Annonser mer bekvämt
för att söka efter de städer och län som du är intresserad av.

Hotell, hockey o inte mö sex

Blev inget som planerat. Sexet blev bara snabbt o inte mycket mer. Kommer berätta varför.
Början av veckan fick jag gallstensanfall. Feber, ont i huvudet så det ville sprängas, illamående så jag fick gå omkring hemma med en spann. Ont högra revben o rygg. Låg o skakade av smärtor o frossa i timmar. Veckan gick o jag blev nogerlunda på benen igen. Mensen skulle kommit början av veckan men kom inte. Så dagen innan vi skulle åka, ja då kommer den såklart. Jag är fortfarande sjuk när vi ska åka. Så jag kunde inte hålla mig vaken länge. Dagen innan hade jag försökt att stå o diska, men blev bara något få uppdiskat o sen sova igen. Upp vid 5på morgonen för att packa ner det sista, sen sticka iväg mot tåget. På tåget somna jag hela tiden. Min fästman ville sova. Jag fick panik varje gång jag somna till så jag väckte honom o fråga om vi skulle av. Visste inte att vi skulle till slutstation med tåget, så trodde vi skulle missa vår hållplats. Var även nervös att jag hade snarkat. Min fästman sa att jag inte hade det men han hade ju oxå sovit.
Väll framme med tåget. Jag så trött så alla som sa vägbeskrivningen till hotellet som låg raka vägen fram gick inte in i huvudet på mig alls. Måste va febern som tagit över hela hjärnans kappasetet att tänka. Min fästman förstod vart det låg efter vägbeskrivningen av folk.
Hotellet var enormt stort bygge. Folket kalla det Statshotellet, men det hette Elit hotelet på våra biljetter.

Så vi checkade in. En timma innan vi skulle till spat, så vi kunde sova lite till. Så inne på vårt rum, så lade vi oss i stora dubbelsängen. Eller rättare sagt två enkelsängar som satt ihop. Avskyr sådana sängar med en stor skåra i mitten. Ett mellanrum mellan mig o min älskade, inte okej enligt mig. Små kyligt rum. Vitt som ett sjukhus rum. Vita lakan. Liten tv. Vita skåp. Kyl o kassaskåp. Toa med dusch, element handfat o spegel. I själva rummet var det en stor kropps spegel och en liten spegel vid ett bord o stol. Ett annat bord o  två stolar till det. Ett fönster som man inte kunde se ut genom för dom hade klistrat för så man inte kunde se ut mer än att man ser att solen var uppe.

Vi hade satt alarm så vi inte missa vår spa tid. Plockade ner våra badkläder i en påse.
Väl framme så gick vi varsitt håll in i omklädningsrummet. Så när jag började byta om kom jag på att han har ju mina kläder. Så fick ju knacka på herrarnas. Oj da sa min fästman o gav mig kläderna.
Tror inte nån brydde sig att jag kom där o fråga om mina badkläder.
Nu hade jag mina svarta boxershorts trosor och gulsvart bekini.
Duschade av mig i duscharna där inne. Tog liten stund på mig, men det var lugnt för han hade hoppat i polen o värmt sig i det varma vattnet. Jag klättrade i Polen med. Satte oss vid varsin massage vattrnstråle. Min masserade vid rumpan o hans vid axlarna.
Sen så gick vi upp o testade någon tvål man skulle rena sig med som någon konstig massage grej. Allt fick man lixom göra själv. In i ångbastu o kolla hur det kändes. Jag gick bara in o ut, samma med vanliga bastun. Jag e ingen bastu fan.
Sen tog vi hissen upp till takvåningen. Där fanns en varmare pol. Iskallt ute o varmt i polen. Vi chilla där en liten stund.
Blev bara rastlös över att bara ligga i pol o inte gö ett skit. Vi båda hade samma känsla. Vi tyckte inte de va nått kul med sådant spa. Så vi gick en timma innan avslutad tid.

Upp till rummet igen. Att hitta till rummet var enkelt, men jätte långa gångar. Kändes som man gick o gick i evigheter. Vårt nummer stod på vägen med pilar. Ett till hundrafemtionio. Vi hade hundrafemtionio.

Väl på rummet så skulle jag sminka mig o klä om. Sätta på mig mitt blåa hår.
Min fästman passa på att vila innan vi skulle gå äta middag. Skulle va 3 rätters middag som det stod på hotellet när vi boka. Så väl inne i en en acholbar var även vår matsal. Så vi skulle äta middag på en acholbar. Kändes inte som en restaurang, mer som en krog.
Där fick vi menyn, där fick vi bara välja 2 rätters. Konstigt tyckte jag. Vi tog båda lamm. Han tog stek potatis till o jag tog sötpotatispure.
Jag åt inte mycket av min mat. Första hade jag varit sjuk o andra så smakade inget speciellt alls. Åt upp min o hans broccoli. Så mina rapar efter var bara broccoli. Riktigt äckliga rapar. Kommer inte vilja äta broccoli på ett tag efter de raparna. Till andra rätten tog jag en ostbricka. Ost kunde dom inte misslyckas med som tur var. Ska ju nu till helgen på ostfestival med.
Min fästman tog till efterrätt päron med glass, blåbär o maräng. Marängen var sega.
Jag frågade om kaffet ingick. Ja sa dom. Sen när notan kom, så stod både kaffet och pepsi max med. Hundrafemtio kr för 2 kaffe 2 pepsi. Betala o se glad ut typ. Fick i alla fall 2 bussbiljetter till hockeyn grattis.
Vila lite efter maten o sen iväg till bussen för att se hockey. Färjestad mot Frölunda.
Hela bussen var typ full med färjestadare. Min fästman var glad o taggad. Jag var glad när jag såg lite Frölunda fans. Ja jag o han hejar på två olika lag.
Framme i arenan så gick vi till där man kunde köpa dricka. Min fästman sa att vi ska köpa popcorn o dricka. Min hjärna gick fortfarande slowmotion. Sen kom jag på när han beställt, att det var till mig han beställde. Han äter ju inte popcorn. Blev glad inombords när jag känner att min fästman vet vad jag behöver innan jag ens frågar.
Satte oss på våra platers. Brevid mig satt en man som heja på Frölunda o hans fru heja på Färjestad. Jag o gubben skratta lite när vi såg att vi borde ju byta. Hans fru tar min gubbe o jag tar han. Vi hade trevligt där på vår plats. Han heja o skrek varje gång vi fick mål. Min slowmotionhjärna tyckte de var bra för då kolla jag extra noga så jag inte missa ett mål från Frölunda.
15 sista sekunder så vann Frölunda. Riktigt mäktigt att se.
Min fästman var inte nöjd alls. Han blev riktigt sur. Hela vägen hem så var han så besviken.
Själv tyckte jag Frölunda var grymt bra.
Målvakten vår var grymmast.

Inne igen på hotellrummet.
Vi lade oss i sängen. Jag knäppte upp hans byxor o naffsade på hans boxershorts. Jag fråga han om han ens kommer få upp den. Jag hade tagit ur min menskopp. Hade ingen riktig mens. Så för mig var det bara att köra på.
Jo men skulle han kunna sa han. Så jag tog fram hans o sög av honom. Sen tog hans hand så han kunde runka upp den i min mun. Nått jag vet han gillar att göra. Smeta kuken runt i min mun o även över min mun. Han hoppa över till min sida. Han var rädd att jag skulle gö hans sida kladdig. Men det där mellanrummet var i vägen hela tiden. Jag hoppa upp o red av honom. Men hållet gjorde så vi gled ner i springan. Så hur vi än försökte gled vi ner i mellan springan. Så avtändande. I några tappert försök att ha sex så gav jag upp.
Hoppa av o började suga av honom.
Han sprutade över hela sin mage.
Älskar verkligen se det. Hämtade papper o hjälpte han med allt kladd.
Gjorde sen ordning mig för att sova.
Jag sover naken. Han sover med boxershortsen på. Visste inte hur jag skulle ligga i sängen. Skåran var ju så vi inte kände den där närheten av varandra. Jag satte mina fötter mot hans ben. Så min hud nuddade där. Då kunde jag sova.
Sov gott hela natten.

Vaknade precis innan klockan skulle ringa. Så jag gick upp borsta håret o satte in mina blåa slingor i håret. Dom tar ett tag att sätta på. Men dom e riktigt fina. Fick dom av min syster i födelsedags för exakt en månad sen. Ja jag o min syster fyller en månad mellan varandra exakt. Fast hon är några år äldre. Sa till henne att jag får fira henne när jag kommer hem till gbg igen.

När jag var klar för att ta mig ner till frukosten, då var det dax att väcka min fästman. Han behöver ju inte lika lång tid på sig som jag.
Jag hade även packat. Så det var klart. För vi skulle åka hem efter frukosten.
Frukostsalen var vacker. All frukost fanns att ta. Från frallor till vofflor, mussli, ägg, Becon. Ost, mögelost, kaffe, kaffemaskin, juser, mjölk o filer. Frukosten var den bästa på hotellet.

Sen var det bara hämta våran väska o gå till tåget. Tåget kom in i tid. Vi hade frågat en kvinna innan om vägen. Så sa hon att hon skulle ändå med samma tåg så det var ingen problem för henne att visa. Sen stod vi stilla ett tag för toget just då inte kommit, för vi var i god tid.
Många människor steg på tåget. Så tidigt på morgonen o så många skulle med. Tur vi hade bokade platser. Så vi gick in i tåget o letade upp våra. Det var platser med 3sittsplatser. Två var toma, för dom var våra. Så ser jag kvinnan som hjälpt oss innan. Siken slump att vi fick platsen just bredvid henne. Så jag satte mig närmast henne. Vi satt o små tjöta de då o då. Hon var trevlig. Min fästman han ville sova hela vägen hem.